.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع‌ جمهوري اسلامي 4 شنبه

* اسفنديار رحيم مشائي در عين حال كه سعي كرد از اظهارات خود درباره تبليغ مكتب ايران بجاي مكتب اسلام عقب‌نشيني كند، دسته گل جديدي به آب داد و گفت انسان، ظرفيت خدا شدن دارد! به گزارش مهر، رئيس دفتر رئيس‌جمهور با اعلام اينكه "امروز نام ايران در دنيا معادل علي(ع) است و بدون "ايران" اسلام گم مي‌شود"، گفت: ماموريت انسان برروي زمين اين است كه جانشين خدا باشد، به جاي خدا تصميم بگيرد و به جاي خدا اراده كند. اسفنديار رحيم مشايي در همايش تجليل از خبرنگاران حوزه زنان و خانواده كه صبح دوشنبه در سالن همايشهاي صدا و سيما برگزار شد با بيان اينكه "خدا ظرفيت خدا شدن را در انسان قرار داده" گفت: "انسان قرار است كه خدا باشد و در جاي خدا بنشيند. انسان در طول تاريخ كوچك مانده چرا كه به برنامه خدا و دستور او براي گزينشهاي الهي عمل نكرده است. اين همان تقابل بين حق و باطل، شيطان و انسان، پليدي و زيبايي و نور و ظلمت است." با اينكه طي چند روز گذشته بسياري از صاحبنظران به اظهارات رئيس دفتر رئيس‌جمهور اعتراض كردند و او را از ورود به موضوعاتي كه درباره آنها اطلاعي ندارد برحذر داشتند، وي بار ديگر وارد يكي از مقولات ديني شد و سخني گفت كه انحرافي‌تر از سخنان قبلي وي مي‌باشد. اكنون سئوال عمومي اينست كه چرا با چنين شخصي برخورد جدي نمي‌شود.
* در پي مقاومت‌هاي محلي كه در برابر استاندار شدن فاطمه آجورلو براي استان جديد البرز صورت گرفت، محمد رويانيان كه پس از فاصله گرفتن از ناجا به عنوان مشاور رئيس‌جمهور و رئيس ستاد مديريت حمل و نقل سوخت منصوب شده بود با واگذاري برخي اختياراتش به ديگر مقامات دولتي، اكنون براي تصدي سمت استانداري البرز به مركزيت كرج مطرح است. به گزارش شفاف به نقل از آخرين نيوز، چند تن از مقامات با نفوذ دولتي درصددند براي كاستن از مخالفت برخي مراجع و بزرگان با اولين استاندار زن، رويانيان را به عنوان استاندار البرز معرفي كنند.
* عده‌اي با يك زيردستي و چند برگ كاغذ سفيد در حاشيه خيابان پاستور تهران كه نهاد رياست جمهوري در آن مستقر است شغل نامه نويسي به رئيس‌جمهور براي خود دست و پا كرده‌اند. به گزارش سايت اصولگراي جهان به نقل از فارس، خبرنگار مي‌گويد وقتي نرخ نامه به رئيس‌جمهور را يكي از عريضه نويسان جديد خيابان پاستور جويا شدم، گفت: براي هر نامه عرض حال 2000 تومان مي‌گيرم، وقتي گفتم متشكرم نمي‌خواهم، گفت: بيا كمتر حساب مي‌كنم. سفرهاي استاني رئيس‌جمهور و توجه به نامه‌ها و مطالبات مردمي موجب شده، سيل نامه‌هاي فراوان به سوي نهاد رياست جمهوري سرازير شود. همين گزارش مي‌افزايد: در برخي سفرهاي استاني مانند كرمان تا 800 هزار نامه مردمي به دولت نوشته شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.